time.

I fredags var de som sagt Norrköping. Glad att jag åkte tillslut för det var mkt roligt =)
Jag och Jessica tog tåget vid 16.30, så hämta Camilla upp oss på stationen. Blev avsläppta hos pappa, där började vi göra oss iordning o så. Runt 9 begav vi oss till Johan, men vi var de första, men folk började rulla in.
Så var de party, sen taxi ner på stan. Stod i kön in till Hugos i 20 min, men de rörde sig inte en cm så jag och jessica gick och köpte oss lite mat ist och slog oss ner. Sen blev de en promenad tillbaka till johan. Och Jessica tokdäckade så de blev att vi sov kvar där. Stackars pappa och dem som hade kämpat med madrassen åt oss. Haha

Lördag, mådde prima. Trött bara. Papsen kom och hämtade oss så var vi där en sväng sen tillbaka till K-holm med tåget. Gick över till fian en sväng sedan hem och försökte vila, men de gick inge vidare faktiskt. Haha. Sen var de bara att göra sig iordning och bege sig till alex, satt och drack lite och hade allmänt trevligt. Sen blev de hemfärd till sängen för min del.

Det var någon igår som var tokförkyld och gissa vad jag är idag =( Jag som precis hade kryat på mig. Fuck!

Idag är de jobb som gäller. hemma på timmar nu. Men de är strax time att bege sig tillbaka. Vet inte vart dessa 3 timmar tog vägen, de bara försvann och jag har inte gjort något typ. Emelie S var här när jag kom, klippte familjen, jag städade mitt bombnedslag till rum, tog en sväng till Konsum och lagat lite mat. Så jobb 17-21.

Någon har fastnat i min hjärna... Vet inte riktigt vad jag tycker om de...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback