torsdag

"Livet är en brutal lärare, men man lär sig"

Älskar alla dessa citat i slutet av Criminal minds. =) Precis, just vad jag kollat klart på.
Innan dess var jag ute på promenix med jessica, härligt =)

Vaknade upp kl 7 imorse, missade tåghelvetet. Så tog tåget till etuna vid 9 ist med skam i kroppen, men de hade ju klarat sig bra utan mig oxå :P Tog på mig lite extra jobb eftersom jag missat första delen av grupparbetet.

Sen tog vi tidig lunch vid 11, tog en sväng på stan och agerade smakråd till carina. Drömde mig bort bland alla fina kläder, typiskt att man ser allt när man inte har pengarna. Haha

Ja sen var de samtalsmetodik på em.

En härlig dag iaf. snart dags att sova. skola imorgon. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback