träning.

Idag känner jag energi och glädje =)

Tog mig en promenad bort till Friskhuset och mötte upp Sandra, sedan blev de kondition och styrketräning. Sen gick jag bort till Mathias och tiggde till mig en kaffe :P Och promenad hem på de, så sammanlagt har jag väl tränat 2 timmar idag. :) Inte behöver jag ha ångest över grillningen ikväll iaf. Ne de va faktiskt riktigt skönt att träna, imorgon blir de vila så kör vi igång på måndag igen.

Tänkte att jag skulle ta o börja med LCHF på måndag, men så kom jag på att Jessica och jag pratade om pizza innan bion på torsdag. Hms. Men en pizza kanske inte förstör allt? Bara man kör det de andra dagarna lr?

Ne nu blir de en dusch och sätta sig med tentorna innan de är dags för grillning. =)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback