You allways gonna have a spell on me.

Jaha då var de måndag igen då. Strålande väder ute, underbart =)
Hunnit med att jobba en sväng på morgonen, ska tillbaka till 16.00.

I mellan det ska jag se till att komma någon vart med en av tentorna, för på torsdag kommer de yttligare en. Ligger väääääääääääääldigt myckte efter och vet inte riktigt hur jag ska fixa de här, speciellt inte när jag inte har någon motivation, jag har fått skrivkramp eller nått.

Jag försöker träffa andra men det är inte så lätt.
Jag har försökt att tänka bort dig, på alla sätt och vis.
Det är dags att lägga på, men att stanna känns så rätt.

Nehe, lite mat i magen då och försöka komma något vart. FOKUS Emma, FOKUS!



Vet inte vad jag skulle göra utan dig, min lilla skrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback