you´re the best!

Jaha, de blev inge ut o kolla på kosläpp idag. Vädret lockade inte för min del, alls. =(
Har hunnit med att jobba 2 timmar.

Konstigt nog känner jag mig på bra humör idag, trotts regn, regn, regn. Sitter för tillfället och väntar på emma som skulle komma på fika. =) Sedan tänkte jag ta mig en sväng förbi jessi... Och till min förvåning känner jag mig lite peppad till att ta tag i skolanarbeten idag. Satte upp en liten plan i mitt huvud förut om vad jag ska ha gjort innan kvällen lider mot sitt slut. Och ger jag mig bara fan på det så ska det nog allt gå.

Och imorgon tänkte jag faktiskt ta mig en sväng till bibblan och sätta mig några timmar. För där är man mer konsekvent och gör det man ska.

Ne nu ska jag ringa emma och kolla vart hon håller hus, se om jag hinner ut med hundarna innan hon kommer.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback