förkyld.

Jaha, blidde då ingen träning för min del. La mig och sov en stund i hopp om att jag skulle må bättre, men icke =( Har tagit tag i städningen här hemma eftersom vi ska ha visning imorgon igen, var ju tvungen men nu mår jag inte allt för väl kanske.

Skickade iväg ett meddelande förut. Fick svar. Absolut ingenting negativt, bara en förklaring på läget just nu så de lät ju inte helt omöjligt. Jag hoppas inte att det är en i mängden dumma undanflykter, men de lät faktiskt inte så. Men samtidigt tänker jag inte gå här och hopppas på för mkt. Det får bli som de blir, men han verkar vara en mysig kille. Så de vore ju dumt att inte chansa =p Men vi vet ju vilken tur jag brukar ha. NOT! Haha.

Rastlös tjej. Tycker klockan kan gå lite fortare så man kan lägga sig och sova. =P

Ne. Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback