dirty dancer

Igår var de jobb i hemtjänsten. Fick åka hem lite tidigare, sen gick mikis, jessica och jag bort till statt. Mkt trevligt. Och helt plötsligt dök mamma och Gerhard upp oxå, hur trevligt som hälst =)

Idag var de lite jobbigt att ta sig upp men det har gått mkt bra på jobbet tycker jag. Men en lång dag, 10 timmars arbete. Sen for jag hem och sov en stund, hur skönt som helst, lite mat och dusch sen iväg till jobbet igen.

Men nu sitter jag här med beslutsångest, en del av mig vill hänga med flickorna ut och kolla läget på statt en sväng men den andra delen av mig vill lägga mig och glo på film. Får se hur de blir. Tror ju alltid att jag ska missa så himla mkt om jag inte följer med, men i denna stad brukar de ju inte hända så mkt annorlunda mot annars. Men de känns som att det kan vara en massa roligt folk ute ikväll. Åtminstone en som jag kan titta på =P

Ja en annan sak. Äntligen fått räkningen om återbetalning till CSN, jobbigt att ha en massa pengar på kontot som man inte kan spendera. Bara de att räkningen ligger på några 100 kr mer än vad jag fått av dem. För det första är de ränta på nästan 100 kr och sen har de jävlarna magen att ta ut en expeditionsavgift på 100 kr, som om de kostar dem 100 kr att skicka ut ett jävla Avi liksom. Bah! Hata CSN!

Ne, får väl se om jag kommer in mood annars blir de sängen och tv:n en stund innan de är dags att sova.

Kommentarer
Postat av: emma.e

ne vad skriver jag, vi var inte alls på statt, vi var på harrys =P

Postat av: Jessi

hahah! tänkte just gå in o kommentera det! du kan ju faktiskt gå in och ändra det ;)

2010-10-03 @ 10:05:11
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback