gullig.

Verkar tydligen vara någe fel på min blogg, inläggen kommer ju inte upp när jag skriver =(

Igår var de jobb till 12 sen informationsmöte för vikarierna på em, faktiskt riktigt trevligt. Vi som vikarier känner oss faktiskt lite bortglömda ibland, de som är fast anställda får ju gå på möten och utbildningar osv så det borde ordnas saker för oss lite oftare, för utan oss vikarier skulle inte verksamheten gå runt.

Sen blev de lite öl med jessica och Linus (läppglanset), haha. Mkt trevligt var de iaf och harrys på de. Och kors i taket, jag är inte ett dugg bakis idag. så skönt så.

Sitter nu här med papilljotter i håret i hopp om att det ska bli lockigt. Fixat naglarna och sminkningen är nästan klar. Så nu ska de bara väntas på sällskapet, jessica och Johanna kommer hit innan och förar lite innan vi drar vidare. =)

Syrran skrev förut, brorsan har tydligen tatuerat in mitt och hennes personnr på armen, gullig <3

Och så måste jag bara tala om hur skönt det är att damen vet, nu kan jag äntligen förklara varför jag varit som jag varit i veckan. Men nu mår jag prima. Bestämt mig för att jag inte orkar bry mig. Det är de som inte inser vilket kap de missar. Hahahahaah!

Ne, göra sig redo då. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback