I´ll be gone forever.

En mkt trevlig fredag, först jobb till 21.00 sen vidare till jocke och där vara alla redan igång, så blev de lite kortspel och så. Och harrys på de. Helt okej.

Men idag är de just inge bra alls, det var skönt att vi äntligen fick prata om allt inatt. Men det gör så ont i mitt hjärta. Och jag tog beslutet om att jag inte orkar mer. Dessa tankar har funnits länge, och jag sa det rakt ut men fick "gå hem och sov på de där emma" men jag känner så och det är lika bra.

Sen är jag så jäkla less på att det alltid ska komma fram en massa saker, han är åtminstone ärligt. Men de närmaste har tydligen svårt att vara de ? =( Så jävla less. "De försöker bara skydda dig, de vill inte såra dig" Men hur svårt ska de vara, fattar inte folk att de blir värre att höra allt annat på annat håll.

Ne jag är glad att jag somnade inatt, kunde slutat riktigt illa.

Meningen är att jag ska på 50 års fest idag, men jag är så fruktansvärt otaggad. Jag vill bara dra täcket över huvudet och hoppas på att få slippa känna. Har fått nog!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback