jodåsåattde.

Nu är jag mig själv igen. =) Det är aldrig roligt att känna sig sådär nere så man inte ens orkar med sig själv.

Inatt var de inte alls nå kul, vaknade 03.30 och låg vaken till 06.00, mamma var uppe en sväng vid 04.20 och frågade vad sjutton jag gjorde uppe.

Som de flesta redan vet har jag klarat tentan, känns så jäkla skönt =) 7:e gången gillt.  "Ja skam den som ger sig" Som man säger.

Idag har jag varit på höstlunch på jobbet, alla brukare och assistenter, eller ja alla var inte med men trevligt var de. Bjöds på smörgåstårta och efter de kaffe med bulle. Gick dit med Aq och min brukare. Sen var de hem och städa och tvätta. Och så har det inte hänt så mkt mer, lyckas få en sån där huvudvärk varenda eviga dag, men jag låg och funderade och kom på att de kanske kan vara så att jag behöver använda mina glasögon, har ett svagt minne att jag var precis lika dan för 2 år sedan innan jag fick glasögonen.

Blev även bjuden på fest hemma hos Aq den 27/11, kan ju vara trevligt att träffa lite annat folk. Men hoppas så klart på att någon av mina vänner vill följa med. hihi

Snart ska jag iväg till jobbet 20-22. Sen blir de hem till sängen, jobb i hemtjänsten imorgon, 08.15-15.00

"Du kan inte bli precis vad som helst, men du kan bli mycket mer än vad du tror"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback