mysdag.

Regn och rusk. Blääk. Men lite mys är de iaf, men vore något bättre om man kunde spendera en sådan dag i soffan med någon. =P

Först låg jag väl halva förmiddagen i sängen och tog de lugnt, sen gjorde jag mig iordning och gick ut med hundarna, tvättade lite och sånt där allmänt vardagsgöra. Sen blev de en kaffe hos fian med frida och sandra.
Sen gick jag till konsum och hyrde filmer som jag tänkte roa mig med ikväll. Och på de blev de en långpromenad med hundarna.

Men ariel tyckte hon skulle jaga hare i skogen, dumma hund. men de var faktiskt duktiga och kom tillbaka. Så 1 timme i skogen blev de sammanlagt, lite duktig iaf. Det är så skönt när man väl kommer ut och andas in härlig höstluft. Men det är just de där att ta sig ut, när man väl är ute är de bara härligt. Borde man göra oftare.

Ska försöka ta tag i mitt liv och träna/långpromenad varannan dag. Blir nog bra.

Planerna för imorgon ser ut som så att jag ska till läkaren 07.30 och hur man kan vara så dum att ta en sån tidig tid de vet jag inte. Men sen iaf så blir de frukost och ut med ziza, iväg och träna om cykeln är hemma för gå dit orkar jag inte =p så ska jag hjälpa mormor med en sak. Jävla telefon/bredbandsbolag och strula till allt. Har fått telefoni/bredband från ett bolag vi inte ens valt. skulle ha från tyfon men har ist fått från ephone och det är antingen telia eller utsikt som har gjort fel. Ja sen bär de av mot norrköping för att spendera natten med familjen där. =) Var ett tag sen nu så jag kände att jag vill dit och umgås med dem. Pappa o A ska ha grabbarna oxå så det blir full rulle.

Ne nu vankas de mat, stuvade mackaroner med korv =P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback