onsdaag

Jaha, då var de onsdag redan. Veckorna går fort.
Idag är de som sagt jobb i hemtjänsten som gäller. Men måste bara säga att jag blir lite smått irriterad, visst kanske jag ska vara lite glad över att de faktiskt ser mig lite som en ordinarie, men jag är inte det och tycker därför inte att jag ska behöva ta ansvar med att ha elever med mig när jag jobbar. Visst i em underlättar de lite eftersom jag ska handla åt 3 personer samtidigt men de är ganska snabba på att lägga det på mig. Och det går ju inte häller att säga ifrån när eleven sitter där i rummet, så det är bara att tacka och ta emot. Me dont like.

Men nu är jag hemma på lunch, ska bege mig till mormor och lämna ziza som ska spendera sin eftermiddag där. Hon trivs mkt bra hos mormor så det är ju absolut inga problem.

ne. dags att bege sig. morsning korsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback