I loved you first!

Ja igår skulle man ha jobbat men jag vaknade upp och såg ut som ett klot i ansiktet, där kan vi snacka om allergichock, men lajbans hade legat brevid mig på kudden hela natten. Ögonen precis ihopklibbade, hamsterkinder och bungaläppar. Kunde knappt prata. =( Men framåt kvällen såg jag ut som människa igen, ja eller nästan iaf.

Var barnvakt till lilla söta lukas en timme på kvällskvisten, gick ju hur bra som hälst, vi ritade, lekte med tåg, tittade på pingu, läste säkert 3 olika böcker, myste framför tv.n och så hände en lite olycka. Stackarn.

Här är lite bilder från gårdagen....


Snutte åker traktor =p


Mysdags.

Förstår inte, har dröm om en och samma person i flera nätter i rad. Vet faktiskt inte om de positivt eller negativt, kanske vore bättre om du försvann ur min hjärna ist.

Men inatt drömde jag något helt annat, skulle flyga, och så åkte vi bil på någon bro i sthlm, och först slår ett plan ner på ena sidan av bron i vattnet, och sedan ett till på nästa sida. Men jag var tvungen att flyga ändå, kommer in på planet, och då kommer mamma med ziza och säger att hon måste följa med mig. Försökte förklara för henne att för de första så får inte hundarna sitta här och för det andra så undra jag vad sjutton hon skulle med mig och göra och sitta på hotellet eftersom de var för varmt i det landet jag skulle till. Men så kommer de in en mor och dotter med 2 hundar och då säger mamma att ziza visst kan följa med, men så ropar en flygvärdinna ut att ziza får absolut inte följa med pga skällande i lugnt tillstånd. Haha. Ja vilken jävla dröm!

Ja idag har jag jobbat 8-17. Sen har inte mkt hänt, varit ute med hundarna, tagit mig ett glas vin och fixat mina naglar, plockat brynen och så småning om blir de en dusch. Och så får vi inte glömma att de är Greys ikväll. =)

Ja, har varit lite nedstämd de senaste dagarna. Men jag är faktiskt bara glad över att jag känner så, för sist jag åt min medicin så blev jag total avtrubbad och kunde inte känna annat än glädje. När man ville vara ledsen gick de inte. Och efter helgens garvanfall efter vissa omständigheter blev jag lite rädd att de skulle vara samma sak nu. men nix. skönt de. För man måste ju faktiskt kunna känna någonting annat än glädje hela tiden.


Dagens resultat, dock lite suddigt och inte riktigt samma blå.


Och så var jag bara tvungen att ta med den här bilden på ziza. Haha dålig kamera eller vad. Creepy! (stavas?)

Ne, allt för mig. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Jessi

vad fina dom blev!! gjort själv verkligen? ;)

Postat av: Johanna

Haha, snutten på traktorn!

2010-10-14 @ 09:53:57
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se
Postat av: emma

Jo ja jessica, har gjort dem helt själv =) Med lite fantasi och tålamod så =p

2010-10-14 @ 16:32:47
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha, ett gott skratt så här på morgonen innan jobbet. Rullade bara neråt och fick syn på bliden på lukas, ser lite halvt bekymrad "rädd" ut. Sen kommer vi till ziza som ser livrädd ut :P haha. Vad säger du när du tar kort egentligen :D

Fina dina naglar blev, du har ju talang :)

2010-10-15 @ 06:33:12
URL: http://ingenborg.blogg.se/
Postat av: emma

Haha. Lukas var trött och bilden på ziza blev mupp för kameran var dålig, ser ut som ögonen står ut men rädd är hon då inte. Hhaa. Men kul att de fick dig att skratta ;)

2010-10-17 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback