yippi!

Ja idag var de jobb. 8.15 - 15.20 ungefär.  Är så roligt ibland när man jobbar, först får man en komplimang om att man ser smart ut i glajjerna, sen var jag smal och hade ingen bak kvar. Det värmer =) Men så kommer man till en liten tant som säger "Jaha, ska du oxå ha barn"... Hm. Nä jag är bara lite rund om magen.  =p

Efter jobbet blev de en kaffe med Johanna och Emelie =) Sen en sväng på staden med jessi.

Fick svar på en annan tenta jag skrev i aug, fick godkänt på den med. Lovely! Nu har jag bara en endaste kurs som jag inte är klar med, men den dröjer innan jag  tänker skriva.

Nu har Gerhard fixat så att tv:n funkar i mitt rum igen. Hihi.

Imorn väntas de jobb 7.15 -16.00 BURR! säger jag då... men hittade min höstmössa så lite varmare blir de kanske. Ne, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback