heartless?

Vilken underbar dröm jag hade inatt, skum men underbar. Så där så man inte vill vakna alls! Men de gör man ju såklart när det är som bäst. Typiskt.

Ja jobbat 09.45 - 17.00 idag, sen var de full fart, bort till mormor och hämtade pengar och så, vidare till fian på en snabbkaffe, ner till apoteket i sista sekund, bort till jobbet och hämta tjänstgöringsrapporten och lämnade in den. Bort till coop och handlade lite till mormor, upp till mormor och lämnade hennes saker och sen hem och pustade ut lite.

Precis tagit mig en dusch, ska snart äta lite, ut med hundarna och sen kolla igenom anteckningarna och så, sen blir de tv:n resten av kvällen.

Hatar såhär dagen innan tenta, känns inte som att något sitter. Bara ytterst lite och inte kommer jag långt på de inte, brukar ju oftast släppa när man väl sitter där men man känner lite panik eftersom de känns som att man inte kan något alls. =(

Imorgon är de som sagt tenta som gäller, sen ska jag på avtackningsmiddag med jobbarkompisarna på hemtjänsten. Trevligt =)

Ne, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback