äventyr.

Har varit dåligt med bloggandet här, men varken haft tid eller ork.
men nu så, nu kanske de finns lite intressant att berätta iaf.

Har bokat en resa till Göteborg och herrljunga i helgen, fredag till lördag är de göteborg som gäller, ska umgås med min kära vän markus, kanske gå ut och ta en öl eller något. Får se vad som händer =) var ju som sagt ett tag sen nu så de ska bli roligt.
Sen lördag till söndag kommer jag vara i herrljunga, kommer nog bli trevligt de med hoppas jag. Vad vi ska ta o hitta på vet jag dock inte ännu, men den som lever får se. =)
Iaf skönt att komma iväg från denna håla en sväng.

Imorgon var tanken att köra morgon spinning och sen få instruktion i gymmet, lägga upp en nu träningsplan, men den fick jag ringa och avboka då jag vaknade upp med förkylning imorse =(

Har varit en sväng hos Johanna, där bjöds de  på chokladpudding och kaffe =)  Ska snart ta en sväng ner på stan med henne och lukas för att inhandla lite chiqan eller vad de nu heter, förkylningen ska vara BORTA imorgon! Tänker inte sitta där och snörvla hela helgen.!!!
Fick tips om honung och ingefära oxå, får väl ta o inhandla de med. Haha

Annars blir de en lugn dag med plugg och vila!

Ja, allt för mig denna gång. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback