3 dagar kvar...

En mycket bättre dag idag. Lycklig.

Tåget till etuna 12.00, föreläsning, åkte bil hem med sanna o elin, hem till fian på en kaffe =) Sen hem och njöt av ensamheten, packat o lite så. Så kom jessi och jocke förbi på en cigg.

Alltid klagat på att G gör korvstroganoff på påse, idag fick jag äntligen egen gjord och den var sååååå god, aldrig ätit någon bättre!!! =)

Imorn är de lite att stå i, jobb 8-10, packa lite hos mormor, hämta soffa, fixa lite färg och tapet o så, sen tänkte jag även ta och handla lite rengöringsmedel och skit så att jag kan städa lägenheten.

Hur denna helg ska gå ihop vet jag inte riktigt, fredag- åka till skolan 09.00, hemma 17.00 och då är de bara att kuta till jobbet 17-21. Lördag - hundkurs i högsjö, flytt, städning, målning, och ett besök hos fian. Lördag - hundkurs och fortsätta målning och doning i lägenheten.

Ja, ne ha en bra kväll. Nu är de greys som gäller om jag kan koncentrera mig på de.
Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback