dålig.

Har hört att de var dags att uppdatera lilla bloggen =P
Nu är jag här, inte så bra på de där med uppdatering, endå säger jag till alla andra för att jag vill ha något att läsa =P

Skolan idag, börjar kännas bättre och bättre, med grupparbeten börjar man lära känna folk och det känns riktigt bra att umgås med några i skolan. =) Har ju hållt mig för mig själv hittils.

ja, imorgon är de tenta som gäller. Sen skulle de ju ha blivit en tripp till etuna och titta på duojag men icke, arrangören hade glömt att han bokat dem så scotts spelar istället, jävla skit, jag som längtat och pratat om detta i flera månader, så nu blev de lite omplanerat, blir norrköping med brudarna istället =) Känns de inte totalt meningslöst iaf =) Så först ska vi till syrran och spendera lite tid innan de är dags för att ut och dansa =)

Ne, roligare uppdatering än såhär blir de inte idag. döööötrött! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback