"nonathan"

Johanna och Lukas var här och fikade på förmiddagen, alla heter visst "nonathan" Jonathan i Lukas ögon just nu. Haha han är ju för söt den lilla krabaten! =) Alltid lika trevligt att umgås med dem. <3

Ja skulle ju ha varit i skolan idag men vaknade 07.15 och tåget skulle gå 07.41, insåg att det i princip var omöjligt att göra sig klar på en kvart =( Jaja.

Blev lite ändrade jobbtider i helgen oxå, ska jobba 18-21 ikväll hos min vanliga brukare.
Sen ska jag hoppa in hos någon jag aldrig varit hos lördag och söndag 9-18. Många timmar blir de. Men det ska nog gå bra. De hade ringt innan och frågat om de var okej, och han sa "Ja jag har hört så mkt gott om emma, hon verkar duktig så det ska nog inte vara några problem" Kul! =)

Tänkte lägga upp lite bilder som jag har tagit men inte lagt in ännu...


Min nyfriserade lill plutt =p


Mina ögonstenar <3


Min kära vän M från göteborgstrippen. =)

Och så tänkte jag att ni skulle få ge mig lite smakråd, vilken ska jag välja som fondvägg i mitt vardagsrum? Är nog inne på den med blomman och fjärilen, men vad tycker ni?






Ja, de var allt för mig sålänge. Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: ja, du vet vem! ;p

nu när man såg dom såhär, så blommorna helt klart! tror den randiga blir lite väl barnslig?

2011-03-04 @ 18:35:07
Postat av: Johanna

Jag håller med föregående talare! Blommorna är vinnare! Ränder är ingenting att satsa på! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback