besvär borta.

Jaha, jobbat idag. I det underbara vädret, känner att de bränner lite halvt sådär i ansiktet. Haha.

Sen blidde de ner på stan och handla en nässpray på naturapoteket eller vad de nu heter. Har nog gjort mitt näst bästa köp i mitt liv (efter ziza såklart) en nässpray mot pollen, endast tagit den och mina besvär med näsa och ögon är borta till 98%. Lovely, jag kan njuta av våren äntligen!

Sen blidde de att följa med när mamma skulle på hundkurs med ariel, tränade lite med ziza på sidan av men hon var noll koncentrerad. Lyckades med det mål jag hade när jag kom dit, få henne att ligga och stanna kvar utan att resa sig så fort. Nöjd :)

NU är jag hemma, en liten klump i magen just nu. När man köper folk presenter kräver jag absolut ingenting tillbaka. MEN det finns en person jag tycker, kan offra sig att lämna henne en kväll och komma hit och fira mig. Utan henne fastklistrad på sig. Han vet, därför önskar jag att han kan tänka lite längre... Ja vi får väl helt enkelt se om jag är någon som betyder nått.

Nått att äta innan jag svälter kanske. Jaja. bye!

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

Postat av: Mushiholic

Låter som att jag kan behöva sån nässpray! >,

2008-04-21 @ 21:16:23
URL: http://mushiholic.blogg.se/
Postat av: charming man

Vad gör du ikväll? :)

2008-04-21 @ 21:19:36
URL: http://charmingman.se
Postat av: Jessi

så glad för din skull att nässprayen funkade ^^ ses imorrn hos emelie. =)

2008-04-21 @ 22:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback