can you see!

Jadu, i lördags var de som sagt statt,. jessica satt här en stund sen gick vi bort till oskar.
Aline gjorde mitt humör på topp. "fan vad snygg du blivit emma, gått ner i vikt o så" Hihi.
Underbart att höra att folk ser :)

I söndags hände väl inte mycket. Var och tränade, typ allt.

Igår var de jobb som gällde, prata med min UNDERBARA chef , eller inte! Ligger så jäkla lågt med lönen, under det normala och då har jag endå jobbat där i över två år. Och gör tamefan allt. Och eftersom jag får fast anställning nu tyckte jag att jag borde få mer, men då fick man orden "passar det inte så kan du tacka nej" slängda i ansiktet. Ja ni skulle bara veta vad jag tycker om kärringjäveln. Ja för övrigt var jag och tränade igår.

Idag har de vart jobb, fick veta att jag kanske kommer få gå 100% endå, Carina går på mammaledighet och då tyckte anki att jag kunde ta hennes 100% och vikarien för henne tar 75. chefen skulle prata med mig om de, så bäst för henne att jag får det!!!

Fick ett litet sms av min vän från eskilstuna förut. Trevligt att han tänkte på mig sådär på jobbet :p Trodde för övrigt inte han visste hur man använde en telefon eftersom man aldrig hör nått. Men jag fick bevis på att han kunde de iaf. Haha.

Ska städa lite här hemma, sen blir det träning med mikis och emelie :D

Kommentarer
Postat av: Kitter

Jaa du... Det går ju att kolla facket.. ^^ :P Det där med lönen.. XD

2008-04-09 @ 17:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback