every one gets scared,

Igår satt jag här med lite halvpanik för att sitta hemma själv och tråka. Ingen hade lust att hitta på nått.
Men så hitta jag räddarna i nöden, jessica, bella och frida festade så gick och lämna ziza hos mamma och gick bort till bella. hamna på någon tråkfest, gick in och vände, hamna hos fredrik men det var snart dags att dra ner till lilla krog. Där träffa jag anna och satt och prata med henne en stund, när de andra drog till s.light. Sen ranglade jag hemåt.

Idag tog jag och cissi en långpromenix med ziza och ariel. så skönt så. Sen gick vi och käkade med fia. Och sen hem till mamma en stund. Sedan gick jag ytterligare en promenad med ziza.

Nu ska det städas lite här hemma, sedan blir de göra sig iordning och statt :P Haha. Då är allt i sin vanliga ordning igen då :P 2 dagars... Och min vän fick jag väl inte träffa denna helg häller, men kanske lika bra de. Lättare så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback