fullt ös, medvetslös.

igår var jag ledig. åkte och köpte biljetter med cia till safiren. sen blidde de en tripp ner på stan med emelie. Gick och käkade lite mat på coffehouse.  och sen handla lite smått o gott. Sen hem till mamsen en stund, hem och hämtade ziza och tillbaka till mamma,. Åkte till jysk och skokanonen. Hittade 2 par skor.
Sen hem och börja städa. Och sen göra sig iordning. Så kom folket.

Cia, fia, cissi, petter, emelie, leo och jessica. Så blidde de safiren  och arvingarna, mina gamla barndoms idoler. Haha.

Men så blev de hemgång skapligt, jobbar ju idag. Försov mig dock men det ordnade sig ju alltid.

Är hemma hos mamma på lunch men nart tillbaka och köra sista racet. Sen blir de norrköping för hela slanten, min lilla älskling Casper fyller ju 4 år idag. :) Och brorsan fyllde 17 förra helgen. Så ska jag försöka hinna förbi Johanna sen oxå, så bäst för dig att du är hemma då!!! ;)

Ne, mat var de. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback