fullt ös.

Hallå. Vart ledig idag, så skönt så. Imorse kom ida och hämtade mig och ziza. Åkte hem till henne. Ziza busade med 3 staffar och sin syster. :) Ziza och lilla bebis staffen Taquila rök ihop men sen gick de ju bra.

Vilken skillnad de var på dem, zuma är mycket större än ziza, grövre på nått sätt, lite annan päls än ziza och så. Så de fick leka lite oxå. roligt att träffa dem.

Sedan hem, tvättade och sov i ett par timmar. Sedan blidde de skogen med mamma och ariel.

Sen blev de hundkurs i vingåker, så himla mycket hundar, Haha. Lite annorlunda mot valpkursen då vi endast var 5 st första gången sedan blev vi 3-4 st. Men nu var vi över 10 st. Lite rörigt men de gick ju bra. Måste nog säga att jag saknar Marie. Men man vänjer sig säkert med ledaren som är nu oxå.

Känns som att jag kräver att ziza ska kunna så mycket, men man kan inte kräva allt för mycket av en "valp" på snart 9 månader. Så idag kändes de inte som att de gick så bra, men de andra sa att hon gick fint o så. Får väl helt enkelt lära mig lägga mina krav på en annan nivå.

Nu blir de ut med doggen sen sova, vi kommer nog sova gott vi två ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback