Illa, riktigt illa.

Skit dag!
Eller den börja ju bra. Härligt väder. Men känner mig inte direkt pepp. Hade möte på jobbet, lugnt och skönt som vanligt.

Men ibland känns de som att de utnyttjar min osäkerhet att säga ifrån. Planderade om morgondagens jobb eftersom de har en förmåga att jämt trycka in jobb på mig. Aldrig att de skulle vilja ha det så själva. Men jag är ju ung och klarar visst av stress lite mer kanske, eller inte, eftersom jag har IBS.

Inget förtroende för er alls. hur fan kan ni göra såhär mot en människa! Alla får lida men ni ska ha rätt till varje pris. Fan ta er! Hoppas ni har riktigt riktigt fel, för de vet jag att ni har. Men ni hittar nog era sätt att knäcka en människa. Fan ta er om ni gör så!

Dessa dagar, då saknar man. Brukar annars inte finnas i mina tankar, men nu saknar jag enormt. Har ju inte hört nått på ett tag. Vill bara få höra en värmande röst.

Jag vill ha en kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback