kloklippning.

I lördags blidde de inge norrköping av olika anledningar. :/ Men får fira Casper och Jesper vid ett senare tillfälle.

Ja efter jobbet åkte jag bort till mamma, grillade med dem och så sen blidde de statt med Jessica. Haha.

Igår var de jobba kväll som gällde och senare blidde de chips och dipp med jessica. Haha.

Ja idag har de vart jobb för hela slanten, efter de åkte jag och storhandlade, hade jessica och emma w med mig som lite hjälp :) Så trisst att åka och handla själv.

Sen hämta jag ziza, satte igång och lagade lite mat och bakade muffins och solskenskaka. Tänkte ha det med till mötet imorn och bjuda på.

Lyckades klippa klorna på ziza idag för första gången i hela mitt, alla 4 tassar på en gång. Jag bestämde mig för att inte ge mig, hon skulle inte vinna, så tillslut fick jag henne att ligga still på rygg utan att larva sig, lite bestämdhet så funkar de. Men nu har jag någon som är så tjurig så tjurig :p

Ne, dusch sen sova. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback