måndag.

Jobbade till 12.15 idag. så skönt så. Pollenallergin har varit för jävlig idag. Åkte ner på stan och blev ruinerad på pengar för medicin som vanligt. hehe. Man ska ju inte enbart behöva lida och ha det jobbigt, det ska kosta oxå.

Gick hem och hämta hundarna och gick hem till mig. Hade hand om Ariel i några timmar, men som jag sagt förut, så trivs hon verkligen inte i min lägenhet, klaustrofobi eller nått. Hehe

Sen kom emelie över på en kaffe och så gick vi och tränade med syrran. Helt underbart att träna.
Men sägs det inte att ryggproblem ska bli bättre med träning? känns som att mina axlar ska sprängas vilken sekund som helst, värre sen man började träna. Spelar ingen roll om man sitter, ligger eller står. Under en viss period höll sig axlarna okej, och det sägs ju att (***) är bra för ryggont. Haha. Börjar faktiskt tro på det.

Sen har inte så mycket annat hänt. Det är klart med jobbet nu. 75% fast anställning och så får jag ta 25% vik. Så blir 100%, bra då behöver man ju inte oroa sig för att inte kunna leva över huvud taget. Haha.

Jaja, dusch sen film. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback