manikyr.

Jaha. Gårdagen, har inte så mycket att säga. Jobbade 14-21.

Idag var de upp skapligt, har varit på manikyr, så härligt så. Man behöver skämma bort sig lite ibland, eller rättare sagt unna sig något extra. Köpte även en tvål och handcream (cocos och mango) helt underbar, men kosta därefter. Haha. Det är aloivera och evitamin i så den är ju bara bra. Inga andra konstigheter i som kan vara annars. Och så blidde de en olja för naglar och nagelband. Jobbar man inom vården så gör man. :P Men anette var snäll så behöver inte betala förnst pengarna rullar in på kontot. :D

Nu sitter jag här hemma hos mamma, kommer för tillfället ingenstans, naglarna måste ju torka ordentligt. Haha. Men jag är vrålhungrig. Har inte ätit frukost ännu ju.

Kl. 13 så är de kurs eller vad man nu ska säga. Går in på min lediga dag för att få bort lite minustimmar, ligger så fruktansvärt mycket minus i timbanken. Och efter de blir de träning med emelie :D

Ja, allt för mig. mors goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback