sorry.

Fredag: Jobbade till 16, som vanligt. Fick höra "Emma snart har du änglavingar" av en brukare. Hihi.
Ja sen gick jag med ciss till bolaget, träffade min vän jag inte träffat på länge, men de var ganska jobbigt måste jag säga sen hem till mamma o tog en kaffe och sen iväg och käka. sen blidde de bråttom hem och göra sig iordning och städa upp lite. Så kom Ada och Anette hit för lite fest. Så kom även cissi, jessica, mikis, jimmy och bella. Och sen blidde de lilla krog. Måste säga, nog den roligaste kvällen på länge även om ingenting speciellt hände.

Ganska roligt., självkänslan har stärkts lite genom viktnedgången och automatiskt "lyser" man, folk kommer fram och pratar och man känner sig ännu starkare. HIhi. Sen sov Ada och Anette här.

Lördag: Åkte ut och tittade´på när grabbarna åkte cross.Så himla kul att bara stå och titta, men Jimmy har lovat att jag ska få prova köra. Trodde jag skulle klara av det, men tillslut orkar man inte mer, blev lite för mycket så gick iväg och lugnade ner mig en stund. Hade inte förväntat mig att han skulle vara där faktiskt, och inte blir det bättre när hon är där. Blir så irriterad... Men ingen stelhet mellan oss och det är ju skönt, han håller vad han lovat.

Sedan har jag tvättat, var och käka med jimmy och mikis och sen drog mikis, jimmy, jessica och ja till Norrköping och kollade på bio, 27 dresses. Helt okej. Sen blidde de fort som möjligt tillbaka till stan och sen statt med jessica. Helt okej, varken roligt eller tråkigt, bara skönt att komma ut. En sån dag jag inte orkade sitta hemma bara. Så jag är nöjd över kvällen, mycket nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback