to tell.

Har ju inte gått att blogga de senaste dagarna så nu har jag mycket att berätta :P

Söndags var de utställning i vingåker. Gick mycket bra för ariel, gick vidare, fick BIR pris och sen I BIS gick de inte lika bra då de var 1000 hundar som stod och trängdes, sen en snauser som skvätte och hade sig så ariel flippade ur totalt. Men hon kom ju långt iaf. Hon är ju riktigt fin :) En riktig nuffedam.

När vi kom hem sen började jag städa bilen och sen blidde de en promenix i skogen.

Igår tog jag och cissi en promenad upp till intersport med hundarna, sen var jag och skrev på kontrakt på nya lägenheten och sa upp denna, så om 3 månader flyttar jag. Längtar ihjäl mig. Massor som ska inhandlas :P

Idag har jag  jobbat, Möte från 10-12 och sen 13 - 15.30 så det har ju varit lugnt och skönt. Så har man fått en fast tjänst på 75% oxå =D

Pratade med herrn igår. Genast börjar hjärtat klappa fortare. Kändes på sätt och vis bra. Fick ju inte allt för goda nyheter då han tycker om en annan brud. Men som han skrev "Han har ångest över hur han vart mot mig, inte meningen att jag skulle få känslor och inte häller att vi skulle umgås så mycket som de blev, men han sa det att jag gör honom glad, han tycker om att umgås med mig, en vän han alltid velat ha men aldrig haft" så de orden borde ju värma iaf, även om det gör ont att inte få mer.

Så har jag och syster yster vart och tränat idag, så jäkla skönt :) äntligen komma igång.
Nu är de, soffan och sjukhuset som gäller, sen städa upp lite här och ta en dusch. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback