usch, suck.

Torsdag idag. Jobbat. Sedan blev de att cykla till mammas jobb och hämta bil, hem, göra sig iordning och hämta ut ett paket till syrran och sen på kalas.

Kalas hos Kakan ute på landet. Smörgåstårta och fika. Så klappade vi på söta kossor, men ziza som morra och skällde innan var visst inte så kaxig när de kom nära. Haha.

Ja och så ringde en läkare från lövåsen idag. Jag blir så förbannad, glöm och dröm att jag tar kontakt med dem nå mer. En utländs kille ringde och frågade vad jag ville läkaren, ja eh jag skulle få reda på provsvaren det var därför ni skulle ringa mig. Jaha, men de är ju inte färdiga ännu. Men så hittade han visst det och sa att han skulle skriva ut penicillin. Så frågade jag om han kunde skriva ut kestine tabletter till mig men det kunde han minsann inte för de finns receptfria på apoteket, och då sa jag att jag måste äta dem under hela sommaren och halva hösten, och det blir billigare för mig att ha det på recept eftersom jag har högkosnadskort på apoteket. Men han vägrade. Och ne jag tänker inte betala 150 spänn för 30 tabletter som endast räcker 15 dagar om man tar 2 om dagen. *suck*

Men sköterskan på jobbet är snäll :D Hon skulle skriva ett recept till mig.

Jag är riktigt leds på sjukvården eller vad fan de heter. Har inte fått någon hjälp över huvud taget, ingen lyssnar på mig och vad jag har hört så har nästan alla fått allergisprutor och virse versa men mig kan de inte hjälpa trotts att jag lider ganska mycket. De enda som är bra är på hudmottagningen, där är de underbara och borde ha en stor elloge (stavas?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback