våren här för att stanna?

Ja, jobbade igår som vanligt.  Sedan blidde de hem till mamma, käkade kina mat.
Och sedan blidde de ljusparty hos emelie, mycket trevligt. Så småning om tänkte jag ha det, och då får ni komma :)

Pratade med Johanna i telefon oxå, saknar henne massor. Saknar alla våra galna påhitt, fester och diverse saker. Men förhoppningsvis så hinner jag förbi henne en stund på lördag och sen på torsdagen eller fredagen veckan efter tänkte jag och ziza åka dit och ha en heldag i Norrköping med Johanna och Tone :)

Idag jobbade jag, ovanligt va.? men bara till 14.00 :D Sen blidde de hem till mamma, där asfalterade de på trottoarkanten så frågade en utav de snygga killarna om jag kunde gå in. Haha. Men det fick jag. Var där en stund sen gick jag och cissi djulörundan, så skönt så men ack så trött jag är nu :P

De senaste dagarna har de blivit väldigt mycket prat om en sak som får mig att tänka. Men det håller jag nog för mig själv så ni kan gott vara nyfikna. Hihi.

På valborg vill jag grilla och dricka lite med nära och kära, någon som är på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback