beslutsångest som vanligt.

Ja, i torsdags var jag som sagt i Norrköping och min syster piercade tungan, fick följa med in som stöd. Som tur är så är jag ju inte känslig för sånt där. Så det var inga problem, men såg hur mycket hon led. :(

Sedan bidde de film med jessica och cissi :)

Igår kom mamma över på en kaffe, sedan tog jag och emelie en tripp ner på stan. Handlade som vanligt lite för mycket och upptäckte att jag får leva som en fattig kyrkråtta resten av månaden, som precis har börjat med andra ord. :( Käkade lite mat och sådär. Mycket trevligt.

Sedan gick vi hem till mig, jag diskade och donade lite. så kom även jessica, emma och senare även bella och stefan. Drack lite och hade trevligt. Så blidde de lilla krog. Mindre roligt tyckte jag, så begav mig så småning om hemmåt.

Idag har telefonen terrat mig. Och jag har sån fruktansvärd beslutsångest. Har ju lovat cissi att vi ska gå ut, och det vore väldigt roligt. Men så ringer min syster och frågar om jag vill vara barnvakt åt mina älsklingar. Och jag vill ju inget hällre men så dumt när man planerat annat :( ¨Så fick jag prata med dem i telefonen oxå, och både Hugo och Casper pratade om att de ville komma till mig. Hjärtskärande.

Nehe, om man ska försökta ta och städa lite här. ser ut som helvetet själv. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback