getingjävel

Jobbat idag, lugna puckar idag med. Blidde kurs "studiecirkel" på förmiddagen, sedan gick jag och Maria och käkade lunch på coffiehouse. :) Lite jobb och hann med en fika med cissi mellan allt oxå :) Men getingjävel stack mig helt oprovicerat, första gången det hände tur att jag inte kände av något :)

Sedan blidde de hem och sedan till mamsen för att åka till Vingåker på kurs. Gått mycket bra och fått många bra tips. Körde lite budföring men ziza fick ha lina eftersom hon tycker de är så roligt att springa runt ist för att komma när man kallar. Men testade en gång utan och då börjades det igen så då vet vi att de inte funkar ännu. Men jag är nöjd.

Har även pratat med Marie som kommer nästa torsdag och pratar med ziza, ska bli spännande. Hoppas hon är pratglad och har en massa positivt att berätta men är det något som inte är bra hoppas jag på att få veta det så att vi har en chans att stärka vårat band :) Hon skulle ju även ta med sin lilla bebis, har jag nått att göra under tiden :) Hihi.

Ne, sova snart kankse. Veterinären imorn bitti, sedan en sväng förbi jessica, lite ärenden på stan och klippning innan man börjar jobba kl 14.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback