hundkurs.

Sovit halva dagen som vanligt. Gjorde ett försök att ta mig upp o pyssla lite, men blev soffan igen. Hehe.
Efter några timmar där släpade jag fram dammsugaren och tog ett tag med diskborsten, känns inte som
att jag vill ha någon sittandes här hela dagen imorn när de är så skitigt, men nu är de ju fint igen :)

Sen blidde de en dusch och iväg till Vingåker på hundkurs, rookie. Blir hårdträning framöver men kommer nog bli roligt :) Anmälde mig till en klickerkurs oxå. Tror det skulle vara något för mig och ziza. Men ja idag gick de ju inge vidare, men men hon är väl i en förbannad trottsålder för sådär håller hon ju på hemma med mig annars oxå, skulle göra en inkallning och hon kom springandes men stack lika fort iväg igen och tyckte de var väldigt roligt att springa runt och skälla på allt och alla. Tog säkert en kvart innan Marie fick tag på henne, tur att ziza tycker om henne så mycket. Haha. Och när mamsen och jag kom dit så var de första marie fråga om jag var med. HIhi. Så det är ömsesidigt. Marie är nog min idol :p

Ja de är väl dags för sängen snart, sjukan tidigt imorn. jobbig dag framför mig. Ser verkligen inte fram emot det. Och skulle fått vara hemma om inte jag hade astma, måste kolla så att jag inte reagerar på medicinen så får gå dit först och sen gå hem efter ett tag.

Jaja. Hade bra folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback