inköp.

Ja, helgen var de jobb som gällde. Men lördagkvällen bjöd på lite fest. Som vanligt lite för full för att gå upp och jobba kl 8. men det gick ju, kände mig lite bakis till en början men gick över ganska fort.

Sedan efter jobbet blev de Jessicas och min tradition, söndag med film och moffa chips o dipp. Haha.

Idag har man vart ledig, blev en tur på stan med emelie och jessica, hittade ett par fina örhängen. Lovat mig själv att börja använda, för snart har man väl inga hål kvar. Hehe Och sedan fikamys på sultans och sedan bar de hem till mig, så kom emma förbi :) Åkte upp till elgiganten och köpte mig en "42" tums platt tv. Riktigt nöjd :)

Och på lördag blir de förhoppningsvis ikea så att man kommer iordning här.

ne, sängen kanske, jobb imorn. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Strååå

oooh, platt TV! ;) Give me!!! ;P

2008-08-26 @ 10:30:57
Postat av: Jessi

ja, och den är ju inte liten. som att vara på bio =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback