leave me alone

Igår sov jag bort halva dagen som vanligt nuförtiden. Sedan blidde de skogen med hundarna och sen hem o städa lite, duscha o göra sig iordning. Sen bort till mamma o käka lite, har blivit ganska mycket av det den senaste tiden, inte riktigt orkat laga någon mat :P

Sedan blidde de ljusparty hemma hos emelie, handlade som vanligt lite för mycket :( Men men, älskar man sånt så gör man. Haha. Så blidde de lite alkohol på det och statt så småning om.

Hann inte med så mycket inne på statt, blev lite snack med karln ist. Så förbannad jag vart, men så har de ju igentligen inte vart så, men vad skulle man tro? men är man kanske lite snabb med att tro det värsta. hade ju inte trott mig den reaktíonen men kändes bra, men samtidigt så himla jobbigt att det inte endast är mitt liv som förstörs, utan även hans. Inte riktigt meningen, men rätt att få veta. "Men du skulle sagt något tidigare" Ja vad tror du jag försökt med?!! Skönt att veta att ditt stöd finns.

Ja, vad händer idag då? Ligga på soffan o vara bakis. Sedna blir de nog chirre och dirre med jessi :) Haha.

Imorn är de jobb igen *suck*

Kommentarer
Postat av: Jessi

chirre och dirre är ett måste på söndagar! våran tradition liksom. =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback