nobody knew...

Ja, igår var jag på sjukhuset, blev inte av med det Blir nästa vecka.

Sedan umgicks jag med emma och mikis en stund. Och sedan kom jessica över och jag började städa för fulla muggar. Behövdes. Har inte orkat göra så mycket, men nu när man har en bättre dammsugare blir de ju lite roligare. :)

Sedan drog vi bort till emelie och kollade på film, den första var väl inge vidare "försoning" tyckte om slutet dock. Sedan blidde de "Im a legend" den var mycket bättre.

Idag har jag sovit en hel del. Sedan blidde de en långpromenad med fisen, tränade lite och så, duktig tjej, men måste ligga i lite nu, vi ska ju börja på rookie på onsdag. Där kommer det vara stenhårt, men vi ska nog klara av det. Ja och nu har jag vart och kollat på film med fia, petra, cissi, cia och henke. Först var de någon konstig film som vi var tvugna att stänga av efter en stund, och sedan blidde de dawn of the dead (stavning?) den var rätt lik Im a legend tyckte jag.

Usch, mår pyton. Känner mig helt förstörd. Ingen lusst eller ork till nått igentligen. Man hade väl kunnat stå ut om det hade vart lite annorlunda men nu är de som de är och jag måste vänta tills nästa vecka. :( Aja måste iaf ringa imorn känns de som. Behöver nog det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback