annan dag jul.

Ja igår jobbade jag. Gick ju bra, förutom mot slutet då jag var tvungen att uppleva det jobbiga. ;( Men men, jag behöll lugnet och klarade av det rätt bra. förutom att jag kände mig ganska förstörd efteråt.

Men men, sen iaf så var de hem o göra sig iordning och så. Så kom mikis och jimmy och hämtade mig och ziza, åkte med dem bort, sen mötte jag upp jessi, emma w, andreas och dessan utanför alex. Mycket trevligt. Massor med folk, och så upptäckte jag att sofie var där oxå =) Och ja jag är dålig, skulle ju inte ut men hamnade på safiren iaf. Haha. Träffade lite folk, dansade med alex och sprang runt med dessan men sen fick jag nog, åhhh, så jävla onödigt. Mitt framför ögonen på mig, moget moget. och hos alex var det någon som var tvungen att visa sig, framkallade lite tårar, men men sånt skit ska väl ut oxå. Men måste säga att till största delen hade jag riktigt roligt =)

Mindre roligt imorse, men de gick ju, var klar med mina jobb kl 9 och då åkte jag och hämta ziza, så åkte vi hem och vila en stund. Nu sitter jag här men ska snart tillbaka till jobbet 16 - 20.30 sen är man ledig i två dagar igen. Behövs :P

Jag lovar, nu har jag sagt till så jävla många gånger om de där sakerna, hämtas de inte inom en snar framtid åker de ner i papperskorgen, nummret raderas och emma lever vidare =) Det lät så bra så bra. =)

Jaja, allt för mig för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback