du får inte röra vid mitt hjärta =)

Bestämt mig, och tro mig det känns faktiskt sjukt bra. Befrielse =)

och så vaknade man upp med halsont och en jävlig hosta som nu börjar bli torrhosta. suck suck.

Ja, jobbat idag, jullunch på jobbet, helt okej. Gått ganska fort endå.

Tror jag kommit fram till vad jag ev kan lida av, blodbrist = mina sjuka trötthet, huvudvärk, yrsel och blåmärken på benen som är helt oförklarliga, upptäckte btw häromdagen att jag hade minst 20 st blåmärken på ena benet och nästintill lika många på andra, och har man så många borde man väl minnas att man slagit i eller så?!  Och när man aldrig blir frisk från förkylningen häller. ah jag vet inte, men ska se om dsk kan kolla mig eller om jag måste ringa till vårdcentralen.

Åkte o handla med gerhard och agge, de gick och skratta åt mig att jag minsann allt passade på att handla när gerhard stod för kalaset, men de är ju inte riktigt sanning, handlade nog knappt hälften av vad jag skulle behövt och på coop lövåsen är de ju inte billigast kanske, hade nog fått dubbelt på willys nästan :P  Haha.

Hade tänkt att baka lussekatter idag, men  orkar nog inte riktigt, funderar allvarligt på att ta en powenap innan matlagning, plugga står på schemat, men risken finns att jag inte vaknar förnst om några timmar, våga riskera de?

Tycker oxå att de kan bli nästa vecka så jag kan få veta om jag kommer in på högskolan. :)

Ne, allt för mig så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback