glasögon dårå.

Underbart med semester =) Emelie kom över förut, blidde lite fika o så. länge sen nu ju. Sedan ner på stan o mötte upp cissi, gick o gjorde min synundersökning och de visade sig att emma eriksson behöver glasögon, så då fick jag bukt på min huvudvärk då.

Så blidde de en sväng på stan, så kom jessi ner och joina oss. =) Och lite käk på de.

Nu sitter jag här med jessi och dricker lite öl, mums. :) Får se hur kvällen slutar :P man vet aldrig, men jag tror damen jessi redan bestämt vart hon vill. Haha

För övrigt så går de bra med kisse och ziza. Ziza vill busa mest hela tiden men zixten tycker väl att de är mest jobbigt. Men de kommer nog bli bättre om ett par dagar.

Allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback