helgen

Fredag, jobbade, hem o bara tog de lugnt.

Lördag: Ner på stan med jessi, hittade mig ett par nya örngott o strumpbyxor. Sedan hem o städa och så kom mamma och agge på besök. Sen blev de fix o don och en massa väntande på jessi o cissi.

Men tillslut kom de. Lite vin på de och bort till emma o emelie. men där blidde vi inte långvariga. Tillbaka hem till mig typ, till maria på fest. Ganska trisst. Men men. Hade ju någon att spana på iaf. Men kände mig ganska löjlig, kändes lite dumt att han ringt o bett jessi om ursäkt när de var jag, inte för att jag skulle velat ha ursäkt men man börjar ju fundera. Ja så mitt humör sjönk ganska drastiskt. Men så gick jag och cissi till harrys och skaka ass. Däremot var de riktigt roligt. Träffa lite kända ansikten, pratade lite med karin som vanligt, insett att man blev riktigt jävla utnyttjad ett tag. Men men. Så träffa vi emelie, blev såklart hårsnack :P Kanske klippning imorn?! Hoppas.

Så blidde de käk och bort en sväng till emma w o de andra på maistro, men gick hem, orkade inte med mer besvikelse.

Söndag: Åkte iväg med mamma o handla lite, vart o fixat naglarna hos anette så nu är man fin till nyår =) Ja nu har jag gjort lite tacopaj så kommer jessica o käkar med mig. Måste göra lite ärenden först och jag är så jävla nervös så jag tror jag spyr snart. Men jag bestämde mig för de imorse, de är en sak jag måste göra bara. Och i och med de så har jag nog insett att jag är ganska stark igentligen, inte många som skulle fixa de. 2 gånger dessutom. Men vafan, de är verkligen inte värda min vänskap. =) Han går miste om nått, inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback