måndag

ah svinkallt idag, lagom roligt att cykla runt i. Men men. Har haft en vääääääldigt lugn dag på jobbet, de flesta jobb jag hade sa de ifrån om, så från halv 12 - 16.00 hade jag ett jobb. Lagom roligt. Men fördrev tiden med att städa nere i lokalen, men de visade sig att de hade städat igår. Haha.

Ja, sen drog jag och cissi hem, hade lite mellanmålsmys och så. Sedan var de dags att gå till emelie, klippte oss. Så himla nöjd, riktigt duktig. Och hon kommer nog få fortsätta ha mig som kund om hon nu vill :P Fick dessutom mycket beröm för mitt hår, vilket inte är så vanligt. Så de känns superbra.

Ja, igår gjorde jag faktiskt de jag väntat på länge. Lite halvjobbigt med ett sista farväl men fan jag behöver de. Personer med negativ energi kan man sålla bort. Thats it.

Ja, annars då. Imorn blir de arbetsintervju, om hon nu inte ringer och har förhiner (som vanligt) I need lite extra cash i kassan. Vore roligt att se lite annat oxå. Ja sen måste man på bolaget och så är de jobb som gäller 16. - 20.30 sen är man ledig i två dagar igen. Jippi.

Ne, hänga lite tvätt och sätta sig vid tv:n en stund. sen kanske dags för sängen, ville sova imorn men måste upp vid 9 iaf, jaja 3 timmars sovmorgon borde jag väl vara nöjd med?! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback