insane.

Ja, jobbat idag. slutade kl 14. underbart. =) Jonathan skulle fixa min cykel, stödet var paj men inte fan blev de bättre för hela stödet ramla av ist. Haha. Ska nog ta en tripp till cykelaffären och be dem fixa de.

sen blidde de norrköping med fian. Påvägen dit hamna vi i kö som stod still hur länge som helst, och till råga på de började oljelampan lysa, så de var bara att åka ut i väggrenen och stänga av bilen, stod där och ringde pappa o fråga vad vi skulle göra. Kollade oljan o så och fick veta att han nyss hade hört på radion om att en lastbil hade kört in i mitten vajern så vi blidde stående där en stund, tror kön var från katrineholm eller nått. Men tillslut kom vi därifrån med en hel bil. Åkte in till norrköping och hämtade telefonen på 3, fick mig en ny telefon :) De insåg väl att de inte gick att laga den gamla, men jag tackar och tar emot.

nu blidde jag pissed off, bli anklagad för att inte sköta sin hund, de vet inte ett jävla skit, så hon blir hemma imorn. Jag är så trött på deras gnäll över att hon är där, samtidigt som jag vet att de älskar henne, men nu får de vara nog. De orden sårar, men de fattar ni inte, Jag är så jävla trött på detta. Jag skiter i att de snart är jul, det får bli som de blir nu.

jaja, allt för mig idag. Imorn är de utbildning, sedan är jag ledig till juldagen, underbart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback