dont worry.

jahapp. Igår var ziza iväg o badade och trimmades så nu är hon så fin så :) Hihi.
Så passade mamma på och var snäll mot mig o mikis så vi fick ett kitt till lilla kissebebisen
som kommer om ett par veckor. Fick, matskålar, leksaker, kattlåda, mat och kattsand =)
Så bara för att hon handla så mycket så fick vi en julkalender med kattgodis och en varsin
kalender, de är sådan trevligt bemötande som gör att man kommer tillbaka. Så fick vi lite
fika där oxå, de har ju ett hundcafe, kan kanske vara spännande att gå till någon gång.

Ja, sen hjälpte jag mamma o gerhard o städa oxå, de är ju klara med renoveringen av köket så
nu har de storstädats över allt. behövdes kan jag ju säga, men nu har de världens finaste kök, vill ha.


Idag har de vart jobb på listan. Haft möte mellan 10 - 14.30 så fick vi smörgåstrårta oxå, mumma. Ja så fick man jobba över till 4 för att vi skulle arbeta med processkartläggningen.

Sedan blidde de en snabbfika hos sjuklingarna emma o emelie. men som sagt en snabbfika, mådde piss o har gjort hela dagen, kan de vara blodbrist mån tro? nått är fel iaf, när man känner sig konstig, illamående o förbannat trött.

Ja just, ligger som reserv, tänkte ringa o höra på vilket nummer man ligger imorn  Hoppas de är som jag tror för då kanske man har en chans iaf. Men tänk om jag inte kommer in, förstå vad bitter på jobbet jag kommer bli. Och tro mig, nästa år måste de skära ner på personal. kan visserligen inte sparka mig, men känner på mig att de är jag som blir förflyttad. Vet inte riktigt hur jag vill ha de, inte vill jag komma till ett annat hemtjänstområde iaf, de lockar inte.

Ne, sova snart. Natti natti,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback