2008-07-07

Japp, dagen började inte riktigt bra kanske. Vaknade 11.20, skulle ha vart och hämtat ett papper kl 8 och på provtagning kl 11. Hade inte hört klockorna ett skvatt. Men kroppen behövde nog vila efter 1,5 timmars sömn natten till söndag plus jobb hela dagen söndagen. Men nu känner jag mig utvilad men igår kändes det som om jag bara ville dö. Har nog mig själv att skylla lite, men endå. :P

Ringde iaf till Previa och hon sa att de var lugnt, kunde komma in kl 13.00 ist så jag tog med mig jessica och åkte dit. Efter de skulle det tankas men fick inte upp tanklocket, åkte hem och hämta hund, åkte bort till mamma och försökte en tredje gång, gick inte. Så testade jessica och helt plötsligt fick hon upp den. "Hur gjorde du fråga jag" Ne jag drog den bara åt vänster. Haha. Två dumma blondiner tror jag minsann ;) Har föresten lånat Jimmys bil ett tag. :)

Sen bar de iaf iväg till Åby, träffade busungarna och syrran. Saknat henne enormt även om vi inte annars ses så ofta. Men det kändes bra att ha henne hemma. :) Och sedan ett varv in till stan. 2 tubtoppar på gina och 2 klänningar och 2 linnen på cubus. Lovely.

Imorn är de jobb igen så det är väl dags för sängen snart :) Natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback