blääää

Ja som sagt, flyttade in i lyan i tisdags. Känns som om jag kommer trivas bra där. :)
Så blidde de factory outlet med jessica och mikis. Sen köpa balkongmöbler o sedan
blidde de vin och ost och kex med jessica.

Igår var de packa, fara runt över allt och sen hann jag umgås med emelie en stund :) Sedan kom fia och hjälpte mig lite, käkade tacos och så.

Idag har de vart jobb. Sedan hämtat ljusen och nu håller Gerhard på med att försöka få igång min dator så ska väl dit och kolla hur de går.

Riktigt jävla irriterad är jag, vet inte om jag ska kratta eller gråta. Olivgården kräver mig på en massa pengar för enbart skitsnack. Köksgolvet inte riktigt städat och spis, men de lyckades jag få avdrag på då jag förklarade att det är en gammal jävla spis som inte går att få ren. Men fortfarande 800 spänn för städning och tror inte häller de städar när tjejen redan flyttat in. Några grejer i taket var inte tilbaka satta så där krävs en elektriker vilket jag kommer få pröjsa jobbet. Pyttsan säger jag. Där krävs ingen elektriker. Och nyckeln som min syrra slarvat bort och vägrar betala 1500. Jaja. Flytta inte till deras fastigheter. Allt jävla jobb jag la ner för städningen där, minst 8 timmar och så får man detta kastat rakt i ansiktet. USCH!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tutade på dig förut! :) Jag och Martin åkte förbi din ny lya och du stod på balkongen :) Måste komma snart ocg se hur du bor! Kanske kan vi ta en kväll du och jag snart? Med tjejsnack och mat? Länge sen ju!

KRAM STRÅ!

2008-07-03 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback