Freeze the moment

Ja, somnade rätt skapligt igår. Men sen blir man väckt mitt i natten av att telefonen ringer. Fulla människor som inte slutar prata fast man halvsover. Haha.

Ja, sen vakna jag upp i morse, ont i halsen och jävlig. Känt mig skakis hela dagen. Men vill absolut inte bli sjuk.
Har gåttt bra och jobbat endå, gick hem ca en och en halv timme tidigare men känts som om dagen gått så förbannat JÄVLA sakta.

Sara gjorde mig fin i håret och C sa "Men fan vad snyggt de blev, dina ögon kommer fram när du inte har allt hår i ansiktet, fan emma du har ju jätte vackra ögon, inte för att jag raggar men endå." Haha

Och jag är så undebart glad, i tre månaders tid har man städnigt varigt orolig. Men äntligen är det över. Det gick bra trotts allt skit. Måste nästan ringa syster yster och säga Grattis eller vad man nu säger.

Ne, ta en dusch och se om någon hör av sig kanske. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback