smått o gott.

Jobba idag. 2 sjuka, fick inte in någon vikarie men endå har de vart lugnt och skönt :)

sen hämta jag upp jessica och mimmi. Åkte och hämta ziza. Hem och tog en kaffe o så kom även bella över en stund.

Ja, sjukt mycket prat och skratt ikväll iaf. Pratade i telefonen ett tag oxå. Ord man ska tro på? icke sa nicke. Men men. Kul var de iaf.

Har tänkt på en sak idag, länge sen jag kände mig såhär, allt känns så himla bra. Positiv till de mesta. Kanske de hjälper trotts allt :)

Ja och jag längtar tills på lördag, sjukt kul. kanske till och med kan bli lite jobbigt?!

Ne, skjussa hem damerna (jessica och mimmi) så man får lite sömn innan de är dags att jobba.


























 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback