Who’s gonna be there forever, well it aint gonna be him!

Ja, kom hem en dag tidigare av många anledningar. Men det var trevligt så länge det varade.

Igår var de städa jimmys bil ute i mogetorp, lämna in däck på lagning, fika ute i hulta med Mikis, Jimmy och kristoffer och åka cross, Häftigt. :D
Sedan blidde de film och tacopaj med kristoffer, mikis och jimmy.

Idag har man jobbat 8-16, gick för det mesta runt och gnolade, underbart med semester. Sedan blidde de Malmamarknaden med cia, cissi, fia och maria. Mycket trevligt. Så fyllde mamsen år oxå.

Sedan blidde de lite partay med jessi, emma, aline, Christoffer och mattias. :)

Kurt Nilsen - rise to the occasion Underbar låt!!!

Just nu känns det som om jag måste göra det, måste ta farväl av en nära vän, en som kommit mig så nära på väldigt kort tid, Men orkar inte. Bara så less på att försöka få andra att förstå att det inte alls är som de tror, men vem försöker jag lura igentligen? Mig själv enbart! För det är precis som de säger, de fick jag veta nu ikväll. Och jag är less på att vara hon!
Who's gonna make my decisions, I can't make them on my own
Who's gonna rise to the occasion when there is no one around
Who the hell is gonna believe me, I dont believe in myself
Who's gonna be there forever, well it aint gonna be him

No no no
Everybody is going away, I'm barely hanging on
No no no
Do not lovers seek me, what am I doing wrong?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Finns här om du skulle behöva prata av dig emma. <3

2008-07-26 @ 18:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback